lördag 11 februari 2017

Kom ihåg för vecka 7

                  Veckans mål: Jag lyssnar noga på mina lärare och på mina klasskamrater så att jag lär mig.

Måndag 13/2        Vi går igenom en ny Ma-läxa. Den skickas med hem.

tisdag 14/2            Läsläxa kapitel 13 i Diamantjakten. Kom ihåg att ta med läseboken till skolan.
                              Ny läsläxa delas ut och skickas med hem.
                              Idrott, ta med id-kläder, skor och handduk.
                              OBS! Kort skoldag, skolan slutar kl.12.00.

onsdag 15/2          Idrott, ta med id-kläder, skor och handduk.
                              Naturskola för Smultrongruppen.

torsdag 16/2  

fredag 17/2           Ma-läxan följs upp. Kom ihåg att ta med din Ma-läxbok och din Veckologgbok!


Vecka 8 är det Sportlov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar