tisdag 21 februari 2017

Kom ihåg för vecka 9

              Veckans mål: Jag lyssnar noga på mina lärare och mina kamrater så att jag lär mig.

måndag 27/2        Stavningsläxa delas ut och skickas med hem.

tisdag 28/2           Läsläxa kapitel 4A i Livet i Bokstavslandet. Kom ihåg att ta med läsläxan till
                             skolan.
                             Idrott, ta med id-kläder, skor och handduk.
                             Vaccinering - Drop in.

onsdag 1/3           Vi åker skridskor på Rosvalla, se Peters blogginlägg.

torsdag 2/3           Stavningsläxan följs upp.

fredag 3/3            Kom ihåg att ta med din Veckologgbok!


Fr o m vecka 9 kommer Albin Ivarsson Hamberg arbeta som resurs i klassen, fram till sommarlovet.
Vi hälsar honom välkommen till oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar