fredag 14 augusti 2020

Info från idrotten

 

 Då var det dags för ett nytt idrottsår.

Hoppas att du haft en bra och skön sommar och att du är laddad för ett nytt läsår.

 

I skrivande stund är det inga nya direktiv vad gäller idrott och ombyte, mot vad det var i slutet av våren, med tanke på coronan.

Alltså idrott utomhus och inget ombyte.

Däremot kan jag ju tipsa att just dagarna med idrott på schemat är det ju bra med oömma och smidiga kläder och framför allt bra skor att springa i. Om du vill kan du ju ha med ett ombyte med ny tröja, om du vet att du svettas lätt (att då göra ombytet inne på en toalett).

Naturligtvis anpassar jag idrottsaktiviteterna efter rådande omständigheter.

Om det blir spöregn har vi tillåtelse att gå in i idrottssalen.

 Så fort det kommer nya direktiv hör jag av mig.

Det kan då vara bra att ha förberett inne-idrottsskor, för skor vill jag att du har när vi väl sen börjar inomhus. Enbart strumpor får du inte delta med.

 

 

·      Om ni behöver få tag på mig av någon anledning, kan ni höra av er på mailen annelie.zetterstrom@nykoping.se

Hälsningar Annelie Zetterström

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar